Ska snart upp igen

Jag som var så trött och skulle somna tidigt...

Istället har jag tittat på 5 avsnitt av "Vad blir det för mat?". Har och kommer nog alltid älska matlagningsprogram. Jag verkligen läääängtar tills ja får ett snyggt kök som jag vill stå och laga mat i. Jag kan och jag vill verkligen, fick inte MVG i hemkunskap helt utan orsak. Hehe. Men då blir det iallafall inte tråknudlar eller mackor var och varannan dag. Näe, då blir det riktig mat från grunden.

Lagade jättemycket mat förut. Sen flyttade jag till Nygatan och hade vääärldens fulaste lägenhet med världens ännu fulare kök. Där slutade min lust och än så länge har jag inte hittat tillbaka till köket. Tråkigt.


Nu ska jag lägga ifrån mig datorn och försöka somna. Nattinatti!

Förra året hos mami ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback