Rensning

När jag kom hem från jobbet hade jag bestämt mig för att bara varva ner lite och sen hoppa i sängen. Men så vart det såklart inte. Istället drog jag fram massa papper och en låda med pärmar och hålslagare. Så nu är det ordning och reda bland alla viktiga papper. Dom ligger inte längre i en stor hög i köket. S k ö n t!!!


Men ska gå och lägga mig nu iallafall. Ska upp vid 7 imorgon för att gå på Workshop. Efter det blir det paketinhandling för hela slanten. Ska försöka bygga ett berg till min älskling tills han kommer hem. Då blir nog det lilla barnet i honom riktigt nöjd.



Kommentarer
Nickebooi säger:

Paketinhandling:d berg av presenter jajajajajajaja:d:d:d:d:d

2011-01-25 | 09:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback