In your face!

Jag är en sån dålig förlorare så det är inte klokt. När vi, eller rättare sagt jag, spelade Donkey Kong förut så vart jag så arg på bossen som dödade mig så jag skrek, sparkade och slog i soffan. Lika mycket skrek och sparkade jag, av lycka, när jag tillslut hade dödat honom. Det är sjukt. Jag förstår inte vart denna tävlingsmänniska kommer ifrån.

Men värst är det nog när jag spelar spel med Nicklas, typ Med andra ord. Vi kan inte spela i samma lag, för då blir vi tokiga på varandra om den andre inte förklarar så man förstår. Och vi kan inte vara i olika lag, för då letar vi fel och skyller på den andre för att fuska. Vi är lika tjurig båda två. Jag förstår inte hur folk orkar spela med oss. Jag vet inte hur många gånger Sandra har sagt att det inte finns några som är så dåliga förlorare som oss. Haha :P



Kommentarer
belinda säger:

AAAHAHAHAHAHA sjukt likt er. Serien. Jösses haha

2011-02-01 | 00:58:47
Bloggadress: http://barabelinda.blogg.se/
Sandra N säger:

Det värsta är ju att ni är prick likadana :P

2011-02-01 | 19:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback