21:45

Började tvätta strax innan 3 idag och nu har jag äntligen hängt upp de sista maskinerna. Ja, vi hade ganska mycket tvätt. Vågar inte titta på listan när vi senast tvättade. Men det är tur att vi har ganska mycket kläder. Eller det är tur att Nicklas har mycket kläder och att jag kan ha dom. Har både hans byxa och tröja på mig nu. :))

Annars är jag väääldigt sugen på att flytta. Så sugen att jag börja samla på mig kartonger för att börja packa. Haha. Hur knäpp är jag inte? Vi har ju inte ens fått tag i en lägenhet och jag börjar packa?! Jaja.


Har inte gjort så mycket annat idag. Pappa kom förbi med mat till mig. Tur det, annars hade jag nog inte ätit speciellt mycket idag heller. Han åkte för ett tag sedan, vet inte vad jag ska hitta på nu? Uttråkad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback