21:38

Då har man jobbat den här helgen då. Lite lugnt, men tiden har ändå gått fort. Har haft mycket att göra, gjort om en hel del. Skojjigt! Nu är det 5 dagar kvar tills jag är ledig. Blir lite många dagar i rad men det ska nog inte vara några problem.


Nu har iallafall Nicklas åkt igen. Nu är det 4 veckor kvar, men har bara 10 nätter att sova själv kvar! :D


Funderar nu på att ställa mig och göra mat så jag har några matlådor till veckan. Skulle även behöva äta lite. Julia skulle döda mig om hon visste vad jag har ätit idag. Hehe. Hon var så gullig här i veckan när jag skulle handla hem "mat". Hon gjorde så att jag iallafall kom hem med lite mat och inte bara mjölk, smör och tomater. Sötpullan (:


Kommentarer
pullan säger:

älsklig! jag kan bli din personliga matcoach om du vill! du är bäst :D <3

2011-01-25 | 00:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback