21:30

Då har jag jobbat klart för idag. Det blir en riktig jobbvecka för mig då jag bara är ledig på fredag. Men jag tackar, bockar och tar glatt emot alla timmar jag kan få.

Hade även första intervjun idag. Spännande! Jenny "tvingade" mig även att ringa till några för att boka in intervjuer. Jag som hatar att prata i telefon. Men det gick ju bra, såklart! Jag är redo för att utvecklas!


Nu tänkte jag äta något, bara för att. Inte för att jag är hungrig. Äter asdåligt!! Igår delade jag och Nicklas på en pizza vid "lunch". Så jag åt tre pizzaslicar och åt toppingen på den fjärde. Imorse åt jag nudlar och till lunch åt jag en kokt korv + en halv superäcklig pizzaslice på Ikea. Bra Matilda, bra. Inte undra på att jag går ner i vikt. Fy fy.


Ska iallafall slänga ihop en bulgursallad till min lunch imorgon. Måste äta upp alla grönsaker innan dom blir dåliga. Här är min förra sallad jag gjorde. Nam nam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback