11:16

Beställde ett par skor i söndags kväll/natt. Idag kan jag hämta ut dom! Det kan man kalla snabb leverans :D Hoppas dom är snyggelisnygga i verkligheten och att jag kan ha storleken. För ibland har jag 37 och ibland 38, så det är ju lite svårt att veta när man beställer utan att pröva.

Konstigt att jag ska hämta ut dom i Nacksta bara? För när jag beställer saker i min riktiga hemadress brukar dom komma till Vängåvan. Men men, när jag väl är där kan jag passa på att handla lite frukost till mig och Jullan som kommer imorgon! Myspys.

Jag ska fixa mig nu, fara och hämta skorna och sen vidare till jobbet.



Kommentarer
Nickebooi säger:

Jag snokar inte;)

2011-01-20 | 10:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback