You're my fantasy. Im just trying to make you my reality

Sist jag var och solade så träffade jag killen som ägde stället. Vi pratade lite och han rekomenderade krämerna som fanns där just för att brunfärgen håller i sig längre, sa han. Jag hade aldrig testat dom tidigare, så den gången fick jag en kräm av honom.

Ikväll efter jobbet for jag och solade igen och köpte då en ny kräm. Men nu tycker jag mig se en brun-utan-sol liknande färg på händerna. Asfult :( Visserligen står det på påsen att man ska tvätta händerna innan solning, men hur ska det gå till när man står där naken utan handfat?

Jag får hoppas att det försvinner för den orangea bus-färgen är inte ett snygg någonstans!



Kommentarer
julia säger:

2011-02-19 | 11:13:29
Anonym säger:

"Ikväll efter jobbet for jag och solade igen och köpte då en ny kräm." jasså där ser man, hon som aldrig solar.... bink* höhöhö

2011-02-19 | 11:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback