Sockerbagare

For till Sandra, Johnny och Nikki förut och spelade Bingolotto. Men ingen lycka denna gång heller. Jag har fan inte tur i spel alls, inte när det är pengar inblandat iallafall.

Efter det for vi till Belinda och spelade lite kort. Tog även med mig assistenten hem för imorgon ska jag baka!! hehe

Får se hur det slutar. Jag vet att jag egentligen är för noga när jag bakar, vilket är väääldigt jobbigt. Har vissa gånger slutat med att jag blir arg och slänger allt...



Har visserligen ofta stora krav på mig själv och vill inte göra dåliga/fula grejer. Vill vara "bäst" på allt, även på saker jag aldrig gjort förut. Vilket såklart är omöjligt för man kan inte alltid vara bäst. Och man kan ju inte heller göra mer än sitt bästa.. (försöker jag intala mig själv de gånger något blev fel i mina ögon)


Mina och Emmas bullar när vi storbakade :)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback