I hope you don't mind

Med tanke på vädret så tänker jag åka tidigt till jobbet. Jag hatar att stressa med forden för den är så ostadig på vägen så det är inte klokt. Senast igår höll jag på att krocka, visserligen berodde det mest på att det var halt men också att bilen gör lite som den vill. Rattar man liite för mycket, eller typ inte alls, så åker man brett. Asläskigt tycker jag det är när det är massa bilar runtomkring.

Är det inte det kan jag faktiskt tycka det är roligt att "leka med bilen" (hoppas inte mamma läser detta). Men när det är andra människor i närheten tycker jag bara det är otäckt.


Men, nu ska jag slänga i mig någon macka sen bär det av mot jobbet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback