I brist på annat

Vad heter ni?
Matilda och Nicklas

Hur träffades ni?
Sandra Nenzén är den skyldige :P

Hur länge har ni varit tillsammans?
Ett och ett halvt år, typ.

Bor ni ihop?
Jaa!

Har ni barn?
Nej.

Har båda körkort?
Jajjemen

Kommer du ihåg er första kyss?
Att jag gör, det var på mitt initiativ. Hehe

Vem sa "jag älskar dig" först?
Trot eller ej, men Nicklas! :'D

Vem är äldst?
Jag är 4 månader äldre, hehe

Vilka stjärntecken är ni?
Jag är våg och han är väl stenbock

 

Vem är längst?
N är mycket längre. Älskart!

 

Vem sjunger bäst?
Haha, jadu.. Nicklas!?

Håller ni varandra i handen på stan?
Om händerna inte är upptagna med massa shoppingpåsar ;)

Vad har ni gemensamt?
Vi är väldigt lika på massa sätt, men också väldigt olika

Kände ni varandra innan ni blev tillsammans?
Nej, hade ingen aning om vem han var

Blev du kär vid första ögonkastet?
Nje, det vart jag inte. Men fråga Nicklas den frågan ;)

Har ni nån speciell låt?
Mnja, Pogues - Fairytale Of New York kanske


Har ni stora framtidsplaner?
Just nu försöker vi hitta en lägenhet. Det är våra planer än så länge

Har ni gråtit i varandras armar?
Det är nog bara jag som gråtit i hans famn

Har ni varit utomlands tillsammans?
Ja, Kreta -10 och Turkiet -09

Vilket är ert bästa minne?
Kreta kanske. Vet inte.

Vem lagar bäst mat?
Förutom makaroner och korv, så är jag bäst!

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Spelar tv-spel och anklagar den andre för att vara sämst

Ger ni alltid varandra pussar när ni ses?
Inte alltid

Bodde ni långt ifrån varann när ni träffades?
Kan inte påstå att det var supernära

Blir du lätt svartsjuk?
Önskar jag kunde säga nej, men ibland slår svartsjukan till. Tyvärr..

Brukar ni bråka?
Ja, det händer väl i alla förhållanden?!


Kommentarer
Den andre! säger:

Måste bara tillägga att Bögen är vattuman som en annan!!!!! möjligtvis stenkåt!

2011-03-01 | 20:17:57
Matilda säger:

Wops, hade ingen aning. Men då vet jag det nudå ;)

2011-03-01 | 20:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback