Helvetesjävlabiljävel

Kul att när vi skulle åka till Julia igår så gick bilen sönder. Jag fick riktigt damp då! Varför ska allt gå sönder jämt? Varför kan inget bara hålla? Tack och lov kom Sandra och Johnny och bogserade oss. Men det jävla kylan höll på att ta dö på oss. Från stan hem till mamma hade det bildats en ishinna i bilen. Mina fötter och tår hade domnat bort. Mina arg-tårar hade frusit fast på kinderna. Jag var så fruktansvärt förbannad!

Vi (Nicklas och Micke) kollade idag om det var en ispropp i bilen, som alla trode. Vilket det inte var, var nog bensinpumpen som slutat funka och som kostar 2600kr på mekonomen. Kuuuuuuuuuuuuuuuuuul. Så nu är vår fulltankade(!) tank borta från bilen och jag är utan bil. Igen. Fyfan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback