Färdig

Började se filmen Mother and child igår. När det hade gått en timme höll jag på dö av uttråkning, typ. Det hände inget i filmen, så jag gick och la mig. Såg klart filmen nu och slutet var faktist bra, det kom några tårar. Men annars är jag inte mycket för filmer där handlingen är så utdragen. Den här filmern var 2 timmar.. Näe, jag vill att det börja hända något på en gång och så ska det fortsätta så hela filmen. Kanske därför jag tycker om skräckisar och deckare (och liknande) sååå mycket mer.




Kommentarer
sandra säger:

men gu jag tyckte den var jätte bra å gripande haha...

2011-02-07 | 12:23:27
Matilda säger:

Jag tycker också den var bra. Men första timmen hände det ju inte så mycket, så det var sista timmen som gjorde filmen. :P

2011-02-07 | 14:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback