Dum mot mig själv

Ringde sjukvårdrådgivningen igår och hon trode jag hade magkatarr utifrån det jag kände. Tyckte inte jag behövde åka och kolla upp det, såklart. Utan jag skulle köpa proviva och novalucol och börja äta lite åt gången och regelbundet.

Men igår efter jobbet och vi for till Nicklas pappa trode jag att jag skulle dö, typ. Jag hade så fruktansvärt ont och jag vill inte vara den som gnäller på att jag har ont. Så jag bet ihop, men så fort vi skulle åka hem och jag gick ut till bilen så bröt jag ihop och tårarna sprutade. Hade sååå jävla ont!

Jag är så dum mot mig själv när jag tjurar på sådär. Jag är ju den som biter ihop för det mesta, men detta var inte ett sånt läge att bita ihop på! Väl hemma hann jag bara lägga mig i soffan i fosterställning så somnade jag. Det var de bästa som kunde hända! För då slipper jag känna smärtan förutom när jag vaknar, vilket jag gör ett antal gånger under natten..

Det var iallafall gott med proviva, att få något i magen som inte blir som en klump som jag kräks upp. Så nu får jag ge mig fan på att äta regelbundet och sluta stressa och sluta vara så jävla orolig för ALLT!





Kommentarer
Sandra säger:

Det låter ungefär som det jag hade för lite drygt ett år sedan :/ sjukt jobbigt! Dock hade jag inte ont i magen utan snarare mådde illa.

För mig gick det över av sig själv efter mycket om och men, hoppas det gör det för dig också! :) Tror det var stress och oro som var boven för min del, och vad gör man åt det!?

Krya på dig!

2011-02-28 | 11:59:43
Bloggadress: http://ssandrau.blogg.se/
sandra nr2 säger:

är de magkatarr så ska du äta novalucol precis som du skrev.. men i förebyggande syfte :)

jag brukar oxå få de. Å har man en gång fått de så försvinner de aldrig :(

pok

2011-02-28 | 16:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback