Powerful

Gick på ett träningspass förut. Jag var så opeppad men duktig som jag är tog jag mig iväg en ändå. Första gången jag körde detta pass på måndagar och jag tyckte både om musiken (viktigt!), övningarna och ledaren. Mina ben skakade när jag gick upp för trappen hemma. Det var så skönt och jag kände mig riktigt nöjd.

Men jag har märkt att jag stör mig nå jääävulskt på människor som börjar göra en rörelse innan ledaren ens har visat den. Typ att man börjar med benen och när man gjort den övningen några gånger DÅ ska man lägga till armar. Men vissa börjar med armarna direkt. Vet inte varför, men jag stör mig på det!!! Det ser så fult ut. Har varit på några pass nu där en kvinna alltid gör så. Blir så less på henne.

Mycket att störa sig på... :P

Kommentarer
Sandra N säger:

Hon gör nog bara så för att hon varit på så många av de träningspassen och känner att hon vill ha en effektivare träning skulle jag tro :P

2011-12-15 | 11:08:03
nicklas säger:

Eller så gör hon så bara för att bevisa att hon är bäst där. Men nästa gång är de du som ligger steget före och bevisar för henne att du är bäst där :D :D

2011-12-15 | 15:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback