Spinning

Gick ner och tog ett spinningspass. Passar på nu medans det är gratis i 3 veckor! Tänkte försöka pröva lite olika grejer som jag inte kan göra annars eftersom jag bara har jympa kort.

Ska bli kul att se om jag kan gå i trappor imorgon. Jag känner mig helt slut i kroppen. Jag har nog aldrig varit så svettig som jag var idag. Mitt linne var helt blött, både fram och bak :P Och hungrig är jag nu! Skulle kunna äta hur mycket som helst känns det som. Nu önskar jag att jag hade en privat kock som kunde slänga ihop något gott. Men istället får det nog bli en julskinks macka. Men det är ju gott det med, fast kanske inte så mycket mat :P

Så resten av kvällen blir riktigt lugn. Men svårt att hålla ögonen öppna när Nicklas redan ligger och sover.

Middagen från personalfesten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback