Here you have my day

Igår var en bra dag! Var jätteroligt på jobbet. Mycket att göra och mycket kunder. Kan inte bli bättre :)

Efter jobbet ringde jag mamma och det visade sig att hon var hos moster och skulle äta middag. Så jag bjöd in mig själv. Åt supergod mat så vi alla vart trött efteråt. Så då vart det soffhäng ett tag. Sen plockade Zeb fram guitar hero så då kom barnet i mig fram. Så kul!

Efter några låtar for jag hem och sen bar det iväg till Bite line för att äta med Robban och Alexandra. Jag hoppade dock över maten eftersom jag fortfarande var mätt. Men som tur var lyckades jag få med mig två matlådor hem. Hehe :D

Sen åkte vi alla hem till oss och även Belinda var med då. Så vi drog igång en film och bara myste. När jag sen la mig i sängen somnade jag direkt. Glad för att jag har en sån bra familj, fina vänner och en underbar pojkvän! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback