Surpuppa

När jag körde hem från jobbet så kör jag om en lastbil. När omkörningen är klar och jag lägger mig tillbaka i den riktiga filen kör det upp en gubbe bredvid mig, hänger på tutan och fackar åt mig. Haha, jag höll på dö! Visste inte vad jag hade gjort denna gubbe eftersom jag vet att jag ALLTID kollar dödavinkeln, så jag kan inte ha hållt på krockat in i honom. Ja gud, jag bara skratta åt honom :)


Nu ska jag iallafall fixa fläskfilen och slänga den i marinad. Är så hungrig nu redan, men måste nog äta något innan vi ska grilla för det lär inte ske på några timmar.

Sen ska jag slå in Nikkis doppresent. Får se hur det kommer sluta. Att vara petnoga har nog inte så många fördelar kan jag berätta.. :(


Kommentarer
Evelina säger:

Petnoga?! PEDANTISK for christ sake! ;)

2011-04-03 | 07:42:14
Bloggadress: http://avalina.blogg.se/
Matilda säger:

Hahah, jaja märk inte ord nu ;)

2011-04-03 | 11:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback