Inte så många dagar kvar

Längtar så mycket tills vi ska flytta. Jag älskar den här lägenheten som vi bor i nu, men att få flytta till något eget känns ännu bättre. Då skiter jag i att läget inte kommer vara i närheten av den här, att balkongen ligger på helt fel sida eller att rummen är lite minde. Det kommer ändå vara VÅRAN lägenhet och vi kan renovera precis som vi vill!

Jag längtar tills vi ska stå där och kolla på vilka tapeter vi ska ha och vilket golv vi vill lägga. Äntligen ska vi få göra sånt! Jag vet att det kommer ta tid och att vi inte kan göra allt vi vill på en gång. Allt kostar ju pengar, men bara att veta att man kan planera vad man vill göra och faktiskt genomföra det gör att det pirrar i min kropp.


Kommentarer
Emelie säger:

Åh va kul :) Vart har ni köpt lägenhet någonstans då? :)

2011-04-09 | 19:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback