B to the akis

Haha, hade skrivit ett jävligt osammanhängande och fult inlägg inatt såg jag. Så jag tog bort det.. Men jag var lite, eller väldigt väldigt mycket onykter igår. Tur att jag hade jätteroligt iallafall :)

Nu är frågan om jag ska orka ner och börja tvätta eller om jag ska lägga mig och somna om? Det är iallafall en jävligt dum tvättid som jag bokade.. Inte kan Nicklas hjälpa mig heller för vi kom överens igår att om jag fick låna hans nya mötley crue t-shirt så skulle jag tvätta helt själv. Haha!




Hahahaha! Skulle lägga in någon bild från camen och jag hade tydligen knäppt bilder inatt. Jag dör! Ena bilden är så jävla fuuuul! Så det får bli en annan från inatt. Hemskt att jag inte minns, men tur att sånna fyllor händer mer och mer sällan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback