Cause you're there for me too

Fick en glad nyhet igår, Angelica ska nämligen klippa mitt hår nästa fredag. Iiiiihh! Ska bli så skönt att få ordning på skatbo't. Ska kika på lite bilder och se om jag vågar klippa någon frisyr eller om jag ska satsa på samma gamla vanliga. Vet att jag iallafall ska låta luggen vara lite längre än vad jag brukar ha. Trivs faktiskt i det. Måste även färga håret, men det kan jag fixa själv. Bah så ni vet.

Annars var det nog det enda braiga som hände igår. Höll på att drunkna i mina egna tårar när jag skulle sova. Okej nu överdrev jag. Jag var lite besviken bara, men min älskling gav mig då massage och jag kunde då somna med ett leende. Världens bästa Nicklas. Älskar dig!


Idag har jag jobbat en sväng och är nu AStrött. Jag förstår inte varför, men det måste vara vädret som Emma sa. För jag kan inte påstå att jag sover dåligt. Äter gör jag också.

Bla bla bla. Ointressant. Hejdå!




Someone to face the day with, make it through all the rest with,
Someone I'll always laugh with, even at my worst, I'm best with you.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback