You know what I want

Vilken bra helg det har varit, men nu är det en ny vecka med nya tag :)

Festen i fredags tyckte jag var jätterolig. Inser såhär i efterhand att jag var gaaanska full.. Så på lördagen låg jag, Julia, Nicklas och Victor och sov halva dagen. Vid 3, kanske, stack dom så jag och Nicklas fortsatte vara soffpotatisar. Senare mot kvällen kom pappa och Birk och hälsade på hemma hos oss. Det var mysigt!

Igår jobbade jag hela dagen. Sen när jag skulle åka från Birsta insåg jag att det var typ punka på ena däcket.. Nåja, åkte och hämtade Nicklas, sen Belinda. (Eller jag åkte såklart först och fyllde på luft och såg då att det var en spik i däcket...) Åkte och röstade och sen vidare på kalas till min lilla kusin. Mums med tårta och nästa helg blir det nog tårta igen. Hihi!

När vi kom hem tittade vi på valvakan och jag fattade verkligen ingenting. Kände mig så jävla dum! Jag trode att det var det parti som fick flest röster av det svenska folket som skulle styra landet, men tydligen inte.. Äh, skitsamma.

Det var iallafall min helg. Idag blir det lite jobb igen. Hoppas att leveransen bjuder på mycket nytt och snyggt!



Det var den brännan det. Nu har benen också börjat flagna. Kuuuuuuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback