Make you feel my love

Mitt humör har inte varit det bästa idag. Varit smått irriterad hela dagen. Men vad annat kan jag bli när jag inte förstår mig på endel människor? Blir bara irriterad vid tanken av det. Men jag skakar av mig det och hoppas att mitt menshumör och min mensvärk är minimal imorgon när det är dags för fest.

Förfest hos oss, ska bli superkul. Bara att höra av sig om man vill komma ;)



Men imorgon blir det först en tur på stan med Belinda. Måster leta något nytt att dra på min flagniga kropp. Ja för så är det, all brunfärg håller på att försvinna. Uuuhuuu!

Kommentarer
Evelina säger:

Hihihihi hahahaha hohohoho! Oj förlåt, jag menar inte vara skadeglad. Inte alls. Haha :D

2010-09-17 | 08:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback