Mumsfillibabba

Åh, satt och kolla på lite bilder från Kreta (har fortfarande inte kollat igenom alla) och kände en liten saknad att åka tillbaka. Hur härligt är det inte att ligga på stranden, njuta i solen och beställa en strawberry daiquiri kl 11-12 på dagen. Bara för att det är så jävla gott och bara för att man kan!


Men så funkar det inte här hemma. Nu är man hemma i verkligheten och får roa sig med att tvätta och städa på sin lediga dag. Jag är redan så uttråkad! :( Vad ska man göra hela dagen?








Kommentarer
Emelie säger:

Vart på kreta hamnade ni? =)

2010-09-13 | 14:01:40
Emelie säger:

Okej. vart lite nyfiken för jag har varit i KatoDaratso och Rethymon eller vad de nu hette :) Hoppas ni haft de kanon. Ser att du fått mycket färg iaf ;)

2010-09-13 | 14:54:22
Linso säger:

Den snyggaste, brunaste, finaste, MATTAN! PÖSS Från din Linso.. Tro inte att jag glömt dig.

2010-09-14 | 05:37:49
Evve säger:

Fukking NEGROOOOOOOO!! Ge mig mig!! :D:D:D:D

2010-09-16 | 17:00:28
Bloggadress: http://avalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback