Weakness

Haft en dålig dag idag, varit så jävla nere. Kändes på en gång när jag vaknade. Jobbigt att kliva upp. Jobbigt att fixa mig. Jobbigt att gå till bussen. Jobbigt att åka buss. Jobbigt att kliva av bussen. Jobbigt att gå till Birsta. Jobbigt att äta. Jobbigt att jobba 10 timmar. Jobbigt att åka hem. Jobbigt när mamma och Micke åkte hem. Jobbigt att titta på tv själv. Jobbigt med tanken av att behöva lägga mig ensam...

Höll på att börja grina när jag fick veta att jag hade glömt skrivit ut ett litet papper på måndagsstängningen. Illa.
Började grina när jag satt själv på McDonalds på lunchen. Inte på grund av att jag satt själv. Men pratade med mamma i telefon och när hon frågade hur jag mådde, då kom tårarna. Tyckte det var en fruktansvärt jobbig fråga.

En riktigt Jag-behöver-en-kram-dag! Men förstår inte vart alla dessa känslor kommer ifrån? Varför mår jag såhär??



Men jag iallafall min lilla älskling här och vi ska nu gå och lägga oss.

Imorgon ska bli en bra dag! Luncha med Evelina, rehab med Kelso och sen ska jag vara med Julia. Kan inte bli annat än bra.


Kommentarer
Evelina säger:

Idag ska Du få en stor BAMSE KRAM av mig, jag lovar! :D:D

2010-10-07 | 08:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback