No one ever said it would be so hard.

Jobbet gick mycket bra idag. Hade supermycket att göra så mina tankar var på ett helt annat ställe. Men sen slutade jag och tog då bussen hem (är nu utan bil dessutom :(). Tog 2an, allt för att slippa komma hem så fort. Var hemma strax innan 9. Jag vill verkligen inte komma hem till en tom lägenhet. För här hemma grinar åt ingenting, hela tiden. Känner mig som världens töntigaste, men det är sant..


Nåja, för att sysselsätta mig med något ska jag nu plocka undan lite här hemma. Fixa iordning lite blommor som jag fått i födelsedagspresent. Fick två krukor av min granne förut, eller han/hon vet inte om att jag fått dom. Men det stod ett bord utanför en av våra portar med en skylt "Gör ett fynd. Ta vad du vill ha!" Blev lite lycklig där i några sekunder när jag tittade på bordet och undrade vad jag skulle plocka med mig. Gratis är gott tänkte jag och tog två krukor. Två vita fyrkatiga i olika storlekar.


Insåg nu att jag inte behövde krukorna när vi faktist fick två jättefina i inflyttningspresent..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback