Bredvid ditt namn står ett namn till

Klev upp halv 7 imorse. ZzZzzzZZzz. Skjutsade mamma till jobbet sen åkte jag med Kelso till veterinären. Åkte hem och somnade om på en gång. Varför är det alltid så skönt att gå och lägga sig igen?

När jag vaknade igen åkte jag och tömde förrådet jag hade. Så nu är det en mindre räkning om månaderna. Skönt!

Sandra och Nikki kom lite senare på dagen. Vi tog en promenad ner till stan. Det var jätteskönt, underbart väder! Gick till Dragon house och åt buffe. Jag är fortfarande supermätt! Gick sen en liten sväng på stan och jag köpte mig en mascara. B e h ö v d e s ! Sen gick vi hem igen :) Låter som allt gick så fort men vi har blivit som våra pojkvänner = assega. Så det tog någon timme alltihop, hehe.

Har dessutom varit och hämtat Kelso och allt funkade så mycket bättre nu än sist! Fick massa papper och information och fick tillochmed prata med veterinären som gjorde operationen. Fick även mer mediciner. Bl a en stark smärtstillande medicin så förhoppningsvis slipper vi åka och ta extra sprutor denna gång.







Oskar Linnros - Från och med Du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback