It goes on and on and on and on

ÅH! Jag börjar få tandvärk. Igen! Jävla visdomständer. Fel av dom att komma ut samtidigt och hela jävla tanden på en gång! Sist var hela min kind svullen och kunde knappt gapa och äta. Då har ändå inte hela tanden kommit ut än!! Men nu är det en annan tand. Fast än så länge har jag bara ont i kinden och värk upp till örat. Så ska väl egentligen inte klaga, vet att det kan bli värre.


Igår var vi och tittade på film hos Sandra, Johnny och Nikki. När vi kom hem så tittade jag på P.S. I love you också. Hade inte sett den, men fick ont i magen av den. Så jag låg sen och pussa och höll om Nicklas. Man ska vara glad över det man har :))

Söndag idag då. Hatar söndagar för då åker Nicklas. Men ska hämta lillkillen, så jag blir inte helt ensam.


Liten skruttkelso ♥




Journey - Don't Stop Believin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback