Make the fireflies dance

Min söndag;
Hälsat på Nicklas mormor. Handlat lite mat. Ätit buffe. Hälsat på mamma, rotat i förrådet och plockat med lite grejer. Tagit med Kelso hem. Klippt Nicklas hår med en kökssax. Köpt lite godis och kollat på bio. Sagt hejdå till Nicklas och torkat mina tårar (alltid lika jobbigt när han far). Duschat Kelso så nu luktar han kokos. Och hela dan har jag haft en grå tröja. Underbart! Hahahah.

Näe, inge kul för er som inte fattar kanske.. Bara Nicklas, Sandra och kanske Belinda som förstår varför det är helt jävla underbart. För min del iallafall :P


Ska sova nu. Upp tidigt imorgon och skjutsa Kelso till veterinären. Förhoppningsvis är det den sista operationen han behöver göra, om den går lika bra som förra.







Sixpence None The Richer - Kiss Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback