When it's good, then it's good, it's so good, 'till it goes bad

I onsdags när jag var på jobbet kommer en stammis in. Känner mycket väl igen henne och hon mig med. När vi står i kassan så säger hon;

- Nämen, har du färgat håret? För visst är det mörkare?
- Jaa, lite mörkare är det kanske..
- SKITSNYGGT! Du passar verkligen i det. Inte många som passar i mörkt hår med du gjorde verkligen det.
- Nämen, tack ska du ha!!
- Ja, men det var så lite så. Jag måste bara säga det. Skitsnyggt!


Gjorde min dag! Visst att det är roligt att höra att man passar bra i något, men när en person som man inte ens känner säger det blir (iallafall jag) extra glad! :))






Pink - Sober

Kommentarer
julia säger:

JAGVET! visst blir man glad? när vi var i sthlm i sommras så vare en tjej i kassan på bikbok som sa att jag hade en skitfin hårfärg (hade färgat håret på morgonen) dar stog vi i kanske 4 låånga minuter och hon ville tom känna på mitt hår. :D haha själv var hon blond.. håller verkligen med att det gör ens dag! sen att det var nån från sthlm som sa det, tycker mest att det är surpuppor som jobbar där ;) PUSS

2010-10-25 | 01:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback