I'll be here 'til the end of time

Blir sämst på att uppdatera när Nicklas kommer hem. Men det är ju inte konstigt.

Nu har han åkt igen men den här gången lämnade han bilen hemma till mig! Och eftersom jag bara jobbar måndag, tisdag och onsdag den här veckan som kommer så ska jag åka ner till honom på onsdag efter jobbet. Myyys att sova i husvagn. Hoppas det regnar, då blir det ännu mysigare att ligga och lyssna på smattret :)

Ska även passa på att åka på Dollar och kika lite. Inte för att jag har råd att köpa mycket då alla pengar måste sparas till Kelsos nästa operation. För redan nästa måndag är det andra benet som ska opereras :(


Föresten! Fick i fredags, för första gången, helt smaklösa chips!!
Inte en enda krydda på dom. Hur är det möjligt?





Kommentarer
Sandra säger:

HAHAHA, jag & macke har fått det! okryddade chips alltså! och vi har fått det inte mindre än 3 (!!) gånger det senaste året :p men det är skönt att höra att det inte bara drabbar oss ;) haha!

2010-10-18 | 15:30:30
Bloggadress: http://ssandrau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback