Let's have a toast for the douchebags

Har världens jobbigaste elektriskaste hår varje dag nuförtiden!!! Gaaaaaah, blir galen! Jag tycker ju inte ens om att ha uppsatt hår men jag bara måste ha det nu för annars ligger allt hår i ansiktet ;[

Hursomhelst. Kom till jobbet idag och jag och Anna insåg att vi såg ungefär likadan ut. Allt liknade. Uppsatt hår, tröjan och tröjfärgen, mörka byxor och tillochmed skorna!! Haha, asfult.


Annars är jag superuttråkad! Ska ta och göra mig en macka = middag. Inväntar "Lite sällskap" sen ska jag sova. Men trots att jag är trött så vet jag att det tar ungefär 2 timmar innan jag somnar. Har fått svårt att somna, även svårt att sova bra under natten.. Jobbigt.




Lillfamiljen våran :))



Kanye West - Runaway

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback