Near, far, wherever you are

Slängde på mig kavajen idag. När jag kom på jobbet stoppade jag händerna i fickorna och där hittade jag en lapp som man får när man hänger in jackorna, nivet? Den var iallafall från Våningen och senaste gången jag var där tror jag var på Birsta City festen var. En evighet sedan. Synd ändå. Inte för att jag inte varit på Våningen, utan att jag inte använt kavajen sen dess..






Har en liten tycker-synd-om-mig-själv-kväll. Mest för att jag är supertrött, har en fruktansvärd huvudvärk och saknar Nicklas så jag håller på gå sönder. Så ja, det är synd om mig.

Ska bara se klart på Carina Berg (ett måste!) sen ska jag sova.

Godnatt!



Kommentarer
Sandra säger:

Hehe, jo exakt så var det man gjorde! Provade själv, men kom bara halvvägs för att jag var för svag. Men när Marcus kom hem och provade så gick det bra att vända dom ;) Så nu är båda sidorna putsade!

Oj, vilken lyx att få dom tvättad av nån annan ;)

Kram

2010-10-14 | 09:05:54
Bloggadress: http://ssandrau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback