En bra dag idag

Orkar inte prata om snön, kaoset och sena eller uteblivna bussar. Nej, det skiter jag i.

Hann iallafall precis i tid till utbildningen imorse. Idag var det ekonomi och det var jätteintressant och kul!! Mattenörd som jag är. Efter det vart de möte med chef x2 och Jenny. Jag ser framemot nästa år :))

När jag var klar i Birsta med allt jag skulle göra tog jag bussen in till stan och träffade bästa Julia. Gick en sväng och letade födelsedagspresent till lillskiten som fyller 20år snart! Vet vad vi ska köpa nu iallafall, så det känns skönt att det är klart. (Hatar att vara ute i sista sekund och dessutom inte ha en aning om vad man ska köpa.)

När vi var klar åkte vi hem till mig och lagade mat. Prövade göra en ny rätt. Något thai linkande med gröngurry.. något sånt.. Vart faktist mumsigtgott. Så nu har jag en god matlåda att se framemot. Hehe. För när man jobbar och har med sig god mat så längtar man ju tills man ska äta. Det gillar jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback