Pysselkväll

Våran granne neranför måste hata mig. Jag har nu gjort ungefär allt man inte ska göra på natten. Och eftersom jag är världens klantigaste så är det självklart att allt smäller och låter extra mycket, hur tyst jag än försöker vara...

Jag drog bland annat fram en låda full med massa saker för jag tänkte göra något fint ljusgrejsimojs. Insåg sen att jag inte hade några blockljus. Så den fick bli såhär:

Hahah. Tjusigt.


Jag och Emma ska shoppililoppa imorgon, så jag får ta och köpa mig massa ljus då och ställa dit. Måste även köpa nya julgardiner, för dom till köket vart inte alls bra. Så besviken!


Kommentarer
belinda säger:

Haha den där bilden såg ut som makaroner med en ketchup skvätt när det var utzoomat hehe

2010-11-30 | 14:42:47
Anonym säger:

På mobilen assåååå

2010-11-30 | 14:43:24
clara säger:

aa tack :D

2010-12-01 | 00:23:16
Bloggadress: http://clarajonssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback