Örhänge bakom örat

Dom här är nya och jag var bara tvungen att ta mig ett par. Tyckte dom var lite roliga ändå. För egentligen är det här med massa kjedjor och massa krimskrams inte alls min stil. Men kunde ändå tänka mig att dom kanske skulle vara snygg att ha till en "fake sidecut". Funderar dock på om man ska ha ett litet örgänge i örat ändå, eller blir det förmycket? Eller? ELLER? Skulle behöva ett stycke Linso nu!






Men jag ska inte ha fläta till den, såklart. Det fick bli en nödlösning imorse när jag fick öppna på jobbet istället för att börja 2. Hann inte duscha, så jag var en otroligt fräsch tjej idag... Hursom, så är dom inte så ljusa som på bilden. Dom är mer mörka vilket gör att dom smälter in lite i mitt hår, men ändå syns. Inte som på bilden alltså.

Kommentarer
Emelie säger:

skit fräna :)

2010-11-23 | 21:07:09
Clara säger:

Vart kan man köpa?:D

2010-11-24 | 15:07:53
Bloggadress: http://clarajonssson.blogg.se/
Merve säger:

Jätte snygga, vart finns dom att köpa? :)

2010-11-24 | 19:58:27
Bloggadress: http://kmlve.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback