Köra gokart

Nu har jag skrapat ihop alla viktiga papper och lagt det i en mapp. Ska iväg på möte snart. Känns som om jag måste börja åka i tid så jag vet att jag kommer fram hel. Blir första gången jag kör på den nya snön. Jag är faktist nervös med tanke på att det har börjat snöa en massa. Igen. Hatar att köra på oskottade vägar med mammas lillbil, gokarten. Men eftersom jag tog körkortet i december så borde jag vara en gud på att köra på vintern! Så jag borde egentligen inte oroa mig.

När jag tänker på vinterkörning så kommer jag ALLTID att komma ihåg när jag bodde i Söråker och Sandra skulle köra dit. Aaahahahahah! :D


Näe, nu kommer mamma med bilen. Time to race!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback