Everywhere i go

Fick jobba mer idag än det var tänkt, vilket jag absolut inte tackar nej till. Imorgon blir det också ett längre pass. Älskar att ändra timrapporten och skriva i mer timmar. Hehe.

Imorgon efter jobbet blir det en sväng på stan för att köpa present till födelsedagsbarnet som vi ska fira i helgen. Efter det blir det ljusparty hos mamma. Men som vanligt åker man på sånt där för fikats skull. Hehe.

Jag öppnar imorgon och håller på att somna nu redan, så nu blir det sängen. Natti Natti.

Min skelögda Kelso som jag ska mysa sönder imorgon när jag ska till mamma.

Kommentarer
Clara säger:

Sixs va?:D men åh:( kommer ni få in några nya sånna?:/

2010-11-25 | 16:13:55
Bloggadress: http://clarajonssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback