Tisdag.

Jobbat från 12.30 till stängning själv idag. Gick superbra, men vart som vanligt hungrig på slutet. Spelar aldrig någon roll hur mycket jag har med mig att äta, är alltid hungrig vid 7 tiden. Så när jag kom hem gjorde jag i ordning två potioner mannagrynsgröt och tryckte i mig. Gott! Har varit så sugen på mannagrynsgröt så länge men det är alltid någon i detta hushåll som dricker upp mjölken innan jag hinner göra gröt.


Nu
har jag iallafall tittat på dhw och alla program där efter. Kom och tänka på när jag, för några år sedan, åkte till Emelie i hennes lilla etta i Timrå varje vecka och vi tittade på det tillsammans. Heh, det måste ha varit längesedan, typ när serien började :D






Kommentarer
Emelie säger:

Att du minns? :D Jag minns att du brukade komma, men minns inte vad de var vi brukade titta på haha :P Shit vad tiden går fort! och vad mycket som hänt sen dess :) Får ju nästan en nostalgi tår i ögat nu hahaha :P

2010-05-05 | 07:45:45
Bloggadress: http://melief.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback