Torsdag

Gårdagen vart en mycket trevlig dag! Åkte ner till Hudik med Emma och jag spenderade mina pengar. Fyndade bland annat ett par jeans för 50lappen. Känns bra! Åt även den nya hamburgaren på McDonalds. CTO CBO C.. Vad den nu hette? SVINäcklig iallafall. Jag beställde utan bacon för jag tänkte att det inte passade ihop med kyckling, men vet ni vad det mer var på burgaren? Rostad lök!! Vem blandar kyckling och rostad lök?! Åååh, jag vart så besviken. Jag som var så sugen på kycklig.

När jag kom hem åkte jag och kika på Nicklas fotbollsmatch med bästa Sandra. Åkte sen hem med min älskling och drog igång en film. "Cloudy with a chance of meatballs", haha! Jag somnade.



Idag
är jag ledig igen. Känns mycket bra! Tvättar och städar. Sen kanske det blir en sväng till Ikea och köpa lite till lägenheten :) Men nu blir det m a t !


Kommentarer
Emelie säger:

I Granloholm :P

2010-05-28 | 07:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback