Måndag

Iiihihihi. I somras kändes det surt att bara ta en veckas semester och när det väl var min tur, då regnade det. Såklart. Tog inte ut nå mer semester efter det, bara någon dag här och var. Så jag hade massa dagar kvar. Dom dagarna fick jag tillbaka i form av pengar denna månad. Hehhehe. Lönen känns gaaaanska bra. Extra bra känns det att ungefär samma summa kommer in på mitt konto när skatteåterbäringen kommer. Inte dumt, inte dumt! ;)

imorgon ska jag kosta på och köpa ny snygga gardiner! :P Klarar inte av att se dom som sitter i fönstret längre. Dom är så ASFULA!


Fattar inte att vi inte har bytt dom tidigare, haha!

Kommentarer
Linso säger:

HAHAHAHAHHA! Fantastiska göömman. Behåll. Om 20 år är de där gardinerna det enda rätta. Ses i mööra.



2010-05-25 | 00:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback