Lördag, tydligen.

Jag har haft måndag hela dagen idag. Allt har känts så konstigt och fel. Tror det beror på att jag jobbade mitt på dagen på en helg!? Det var längesedan jag gjorde det, jobbar alltid annars öppning eller stängning.

Nåja. Jobbade några timmar, sen åkte jag och agerade fotbollsfru! Kikade på en match som jag aldrig har varit med om tidigare. Tror det var 12-13st kort som delades ut. Haha, så fult!!

Efter det for jag, Nicklas, Sandra och Johnny och åt kina mat. Tryckte i mig tre överlastade tallrikar med buffe. Mmm, det var så gott! Kommer vara mätt tills imorgon eftermiddag ungefär.

Kom hem och är supertrött. Håller på att somna här i soffan, så jag ska ta och krypa ner i sängen istället.

Imorgon blir det jobb igen, precis som resten av nästa vecka.. Min lön kommer
bli grym! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback