Laddar.

trött som jag var på jobbet idag har jag nog aldrig varit! Känns som om jag inte har sovit på hela natten, fast att jag har det. När polisen tog in mig på sidan imorse för kontroll så vaknade jag inte ens till. Annars hade jag nog blivit helt hysterik och fått smått panik. Men inte imorse, kommer knappt ihåg vad som hände.

Att sluta och få åka hem var det bästa som kunde hända på hela dagen. Jag har nu bäddat ner mig i soffan och tänkte inte röra mig på hela kvällen. Här ska jag ligga och vila upp mig!




Längtar tills jag blir helt frisk, slutar hosta och snora. Då ska jag ta på mig träningsskorna och springa några varv ett par gånger i veckan. Försöka iallafall, hehe. För det sprätter i mina ben, är så sugen på att träna nu. Träna och komma i form igen. Har saknat träningen, vet att jag mår så fruktansvärt bra av att träna. Jag har bara varit för lat för att börja. Men nu när suget är här ska jag ta vara på det. Bara förskylningen försvinner, då jävlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback