Det blir en dag på stan

Vart en trevlig kväll igår. Satt hos Emma och Robban med Belinda och Linso och pratade en massa. Sen kom Nicklas också. Mys. Hamnade tillslut på Allstar. Första gången jag gick dit sen dom bytte namn från Olearys, förmodligen sista gången också. Jag kände min gammal där inne och det säger ju allt. Vettigaste är nog att skippa krogen helt för det är inte speciellt roligt längre. Inte i Sundsvall iallafall.


Nåja. Idag ska jag på stan med Sandra :D Jag har för en gångs skull pengar över när alla räkningarna är betalda för nu har dom äntligen slutat dragit av pengar från min lön. Wiho! Så nu när jag äntligen har pengar borde jag få unna mig något :) Någonting, resten av pengarna ska jag försöka spara om det går..


Spara
är tyvärr inte min grej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback