Godmorgon!

Sover lite och skitdåligt. Vaknar hela tiden. Jävlabajs! Inte får jag någon bra plats i sängen heller då jag har två hundar och en katt som vill ligga och trängas med mig. Nu har jag i och för sig tur att dom ligger nere i fotändan. Annars brukar alla ligga runt mig. Gärna på mig.




Skitväder
ute som får mig att vilja dra täcket över huvudet och skippa dagens arbete. Snö?! Det ända positiva just nu är att lönen har kommit. Ska äntligen bli av med sista elräkningen från förra lägenheten. Februarimånads elräkning slutade på 1200:-. HELT SJUKT! Så jävla glad att jag slipper det lilla lilla skithålet till lägenhet. Den var inte värd en enda krona som jag la ut. Näe, den lägenheten var en mardröm men nu har jag upplevt en sån också och lär vara mycket mer uppmärksam när jag går på nästa lägenhetsvisning (vilket jag snart ska gå på!!) Kommer inte sakna dig ett dugg, äckligajättefulakallabajsigaomordernalillaskitlägenhet.


Nu är det bara en dag kvar sen ska jag äntligen äntligen klippa mig! Igår ville jag bara slita av mitt hår. Står jag och grejer med volymtång, pudra på med dustit och skit innan jag åker till jobbet. Men när jag kommer dit ser jag ut som en slickad katt igen. Mitt hår blir rakt på en gång! Volymtången orkar inte ens hålla upp mina längder utan det bara hänger, rakt platt tråkigt och jävligt fult. Utväxt har jag redan fått också, var ju inte alls längesedan jag var hårmodell och fick håret färgat. Suck. Tror att jag iallafall har bestämt mig för hur jag ska färga håret framöver mot sommaren. Men det får vänta, först klippa!


Har varit vaken över en timme nu, ska försöka somna om lite och bli på bättre humör. Känner mig inte tiptop just nu.. Märks kanske lite i detta inlägg. Haha, sorry!

Kommentarer
Emelie säger:

Hm.. innan den 15:e April tror jag alla ska ha fått deklarationen på posten. Fast den har nog redan börjats skickats ut :) Du är inte ensam om att vara less på ditt hår. Jag skulle behöva både klippa till mig och för att inte tala om att färga de. Men vet inte hur jag vill ha de. så har drage ut på det :/

2010-03-25 | 09:53:20
Bloggadress: http://melief.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback