Lista

1. Hur ser din drömkille ut? Smart och allmänbildad!!!! Hår på huvudet :P Äh, jag vet inte
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Jajjemen!
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Ingen. Räknas djuren?
4. Hur lång är du? Kanske 170, eller lite längre..?
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Början av "Harold and Kumar go to white castle". Råkade somna
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: Nu kom den
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms tumme på mig
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
9. När såg du senast din mamma? Igår kväll
10. Icke godkänt i något ämne? Nej, inget alls!
11. Mvg i något? Ja, lite fler av dom
12. När vaknade du idag? 07.50
13. Vilken är din favoritplats? Hos farmor och farfar på sommaren nere vid sjön. MYS
14. Vilken plats föredrar du minst? Där det bara är en massa falska människor som snackar skit. Dit går jag gärna inte
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Har bra jobb med bra ekonomi, barn och pojkvän
16. Hur stor är din säng? 160 eller 180. I do no
17. Vad sover du i? I sängen helst :P
18. Hur många kuddar har du i sängen? 3st
19. Var har du bott/bor? Ljustadalen/Haga/Söråker/Stavreviken/Stan/Alltsa
20. Tycker du om kinamat? Mumsfillibabba
21. Tycker du om kaffe? Kahls kaffe är godast, med skummad mjölk och smaktillsats! Tex hasselnöt
22. Vad dricker du helst till frukost? Mjölk
23. Kan du spela poker? Kan kan jag väl, men är inget proffs precis
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Näe, däremot en massa som fyller år 20 September!
25. Vill du ha barn? Absolut!
26. Kan du några andra språk än svenska? Kan å kan, men engelska kanske.. Helt värdelös på språk!
27. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
28. Föredrar du havet eller en bassäng? Svårt. Pooler är fyllda med kiss och andra kroppsvätskor och hav har massa fiskar, alger och sjögräs som kan dra ner mig till botten. Men jag säger ändå Hav.
29. Vad spenderar du helst pengar på? Hahah, kollar man på min internetbank vart jag gör mina kortköp så är det där man handlar något att äta. Hahahahh. Helt sant.
30. Är du cool? Klart
31. Kan du rulla med tungan? Kan snurra den åt båda hållen. Partytrick!
32. Vem är den roligaste människan du känner? Nicklas! Knäppis! :D
33. Vad har du för ringsignal? Jag skrattar idag - Ison och Fille. Gillar visslingen i början (Även om jag hatar när andra människor visslar. Folk verkar inte kunna det, det skär sig ju hela tiden. Ingen annan som hör det?!!!) Sen har vissa en egen ringsignal :)
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Mamma har säkert
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mobilen :)
36. Kan du byta olja på bilen? Klart jag kan! Har aldrig gjort det, men jag kan det vet jag! Skam den som ger sig
37. Vilken var den senaste boken du läste?
Hahhah, oj.. Ingen aning. Var flera år sedan jag läste en bok. Skäms på mig
38. Har du haft sex under de senaste två månaderna? :)
39. Dansar du i bilen? Nej, det gör jag nog inte, brukar hålla händerna på ratten.
40. När var du i kyrkan senast? Wilmers dop
43. Har du någon tatuering? En ful som jag ska bygga på den dag jag vågar fortsätta göra det på sidan. Iih, lär göra svinont
44.  Tycker du om någon? JAA
45. Har du provat droger? No!
46. Röka eller snusa? Prövat båda och fortsätter pröva sena fredags och lörsdagsnätter ;p Men båda är lika äckliga
47. Hur gammal är du? 21
48. Vad är ditt mobil nummer? -
49. Vad ska du göra ikväll? Jobba till kl 20 sen nog åka till Sandra :)
50. Har du några syskon? Ja 1 hel och 4 halvisar :)



Tidsfördriv! :)

Kommentarer
belinda säger:

39. Dansar du i bilen? Nej, det gör jag nog inte, brukar hålla händerna på ratten.



HAHAHA bullshit, sluta ljug :D

2010-03-26 | 14:01:30
Bloggadress: http://barabelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback