Vi som aldrig kan sluta äta

Idag kan jag sammanfatta min dag med ett ord: Äta!


Innan
jobbet åt jag en stor potion så jag vart verkligen helt proppmätt. Kom till jobbet fortfarande jättemätt och tog mig en after eight, och en till, och en till, och en till. Tills jag insåg vad jag höll på med och vart tokig på mig själv, slängde ifrån mig lådan och frågade Linso vafan jag höll på med.


Var fortfarande mätt när jag hade rast men åt ändå min matlåda. Efter någon timme kände jag mitt smått illamående och förstod inte riktigt varför, tills jag kom på att jag hade tryckt i mig ungefär en halv after eight ask sen jag kom till jobbet!! Har alltså gått och småätit ur asken hela tiden. Det var inte heller en liten ask kan jag berätta. Usch.


Vart
äcklad av tanken att jag ätit så mycket. Så jag öppnade mig en energi dryck och åt en kiwi...


Efter
jobbet tog jag bussen in till stan eftersom min snälla syster skulle hämta mig. Halv nio hade jag beställt skjuts från navet. Hon var såklart sen, hade inte ens åkt hemifrån. Men jag vart faktist inte sur. Måste ha varit för all after eight.. Vi for sedan och handlade och jag köpte chips(!?) och sen vart det hamburgare på mc donalds?!


Det här är inte ett okej beteende av mig!


Tur att jag ändå, tydligen, har bra förbränning. Tänk om jag inte hade det och de hade satt sig på kroppen alltihop. Då hade jag varit en fet kossa by now!


Men det är inte första gången sånthär händer, det är jag mycket väl medveten om. Även dom i min omgivning vet hur min relation till mat är. Därför mina vänner (och älskling ;) ) tänker på mig när dom t.ex ser sånnt här grupper på facebook:







Hahahhaahh! jävla värdelöst inlägg.



PS: Jag är med i den gruppen. HAHA!!



Mmmm, tror det är dags att sova nu för fröken Lindqvist!
Hahahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback