Don't know what you're expecting of me

Hahah, oj oj oj. Arbetsförmedlingen, vad är det för skämt? Vad håller dom på med? Är dom till för att hjälpa mig eller ska jag hjälpa dom? Jag förstår verkligen inte. Vet dom som arbetar där ens vad dom håller på med? Jag blir kallad på möten som jag inte ens ska gå på. Jag hann bara sätta mig men fick snabbt reda på att jag inte ens skulle vara där så jag fick gå på en gång. Kul att kliva upp före klockan 8 på min lediga dag för ingenting.


Det enda vettiga jag fick ut av att kliva upp så tidigt och vara i stan var att jag träffade Ulrika och nu vet jag att jag ska klippa mig på fredag! Wiho, inte en dag försent.


Nu,
eller ska först äta mat, sen ut i soliga vädret med hundarna! Gå, gå, gå och gå. Det rensar tankarna. Good good, very good. Ett varv runt Sidsjön hade inte varit fel. Hade däremot varit roligt med sällskap.. Någon, vemsomhelst?! Sämst att alla jobbar/pluggar när jag är ledig.. :(




Min Kelso när vi precis hade fått hem honom!
Snart två år sedan, tiden går fort.

Kommentarer
matilda säger:

men hej :D vad gullig du är :D tack så mycket :) roligt att du hittade mig här :D skönt att vara ledig idag! :) men varför skulle du på arbetsf? du har ju jobb :D jag skulle också dit häromdan men jag orkar inte vara med där längre.. känns bara onödigt :o jag fick inte precis nått jobb när jag var arbetslös.. det fick jag fixa själv. var bara en massa möten som inte ledde nån vart tycker jag :o

2010-03-22 | 12:44:36
Bloggadress: http://matildawestlin.bloggplatsen.se
matilda säger:

jaha okej :/ ja men så är det för mig med.. jag är ju bara extra sen efter sommaren så kommer en tjej tillbaka från sin mammaledighet och då har jag ingen aning om hur mycket jag kommer få jobba.. säkert jätte lite :( så jag vet inte ja.. men jag tar det då :) synd bara att det är så svårt att få jobb.. :/ du får börja jobba med mig :D två matildor på jc, haha perfekt ju :D

2010-03-22 | 14:57:49
Bloggadress: http://matildawestlin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback