Vill ha fler hål i kroppen

Är så satans sugen på att pierca mig. Överallt. Ska nog pierca mig i veckan tror jag. Frågan är bara vart, av alla ställen, jag ska börja.


Klippa mig ska
jag göra också. Klippa upp det iallafall och sen färga håret. Tror jag fortsätter på det mörkröda tills det börjar bli mer sol. För när solen kommer, då funderar jag på att göra ljusa slingor.. Eller ska jag göra det på en gång? Frågan är ju.. Ska höra med Ulrika när jag klipper mig där, eller om jag ens klipper mig där. Sugen på hårförlängning är jag också. Haha, säg något jag inte vill göra just nu!


Ikväll skulle jag
till Sandra för att gå på ljusparty men jag valde att inte komma av en och annan anledning. Beställde iallafall några ljus som jag ska spara tills vi flyttar.


Nu ska jag
nog klicka hem lite nya kläder! Fyndade föresten ett par skor för 100kr i torsdags. Ett par blå/lila. Lite färg är aldrig fel, priset sa inte heller ifrån så det var bara att köpa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback