Min torsdag

Precis när jag kommit hem från jobbet ringer Evelina och frågar om inte jag vill följa med på Aveny, äta mat och sen gå på Stadshuset för att se RAW comedy club, GRATIS! Vem säger nej till det? Inte jag! Det är en sak som är säker, gratis är gott! ;) Det var iallafall svinroligt och jag har ont i käkarna nu för att jag har skrattat så mycket. TACK SÅ HEMSKT MYCKET EVELINA!!!!


Efter det for jag till Matfors, eller jag kom inte riktigt fram för bussen körde in i en bil. Så jag gick till Sandra och prata lite med henne i väntan på Nicklas :)









Nu sitter jag
hos Nicklas och ska mysa sönder honom!



Bah så ni vet, era nyfikna jävlar..

Kommentarer
evelina säger:

hihi det var ju så kul att DU VILLE FÖLJA MED :D me happy!

2010-03-22 | 10:11:02
Bloggadress: http://avalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback